Зборник радова са међународног симпозијума у оквиру 36. ИНФАНТ-а Интернационалног фестивала алтернативног и новог театра 
 приредио: Симон Грабовац ...„Распад и мрвљене заједничке државе значио је укидање свих релевантних разлога за постојање оваквог фестивала осим једног: уметничког. Осећајући озбиљност проблема већ деведесет и четврте одржани фестивал je носио име Фестивал новог театра. То је био први корак ка трансформацији Малог позорја у нешто другачији (интернационални) и са богатијим пратећим програмима, али у суштини, исти фестивал који треба да окупља, промишља и вреднује алтернативни, истраживачки и, уопште, другачији театар. Поред жеље и унутрашњег културног налога запослених у Културном центру да се подигне програмски и продукцијски квалитет и тако створи један релевантан позоришни фестивал у и за овај део Европе и потребе да се отвори нови такмичарски и стваралачки полигон за наше младе, и све оне друге, истаживачки расположене, позоришнике, он је требало да значајно покрене и подржи стваралачки и критички дух младих стваралаца и да их едукује за различите облике и могућности стваралачких приступа и позоришних техника. Фестивал је требао да има све оне битне аспекте који му дају пуни смисао: селектора, уметнички одбор, округле столове, симпозијуме, да буде такмичарски, и да прати и презентује трендове у свим граничним областима других уметности: ликовној, филмској, видео... медијима."...
      ЕКСПЛОЗИВНА РЕПРЕЗЕНТАТИВНОСТ
        Културни центар Новог Сада октобра прошле године  приредио је скуп на којем је тема била „Дијалог о фестивалима“. Недуго затим,  пред публиком је истоимена књига у издању КЦНС за коју се као аутор пројекта и  уредник потписује Симон Грабовац. Он у уводном тексту објашњава да на озбиљнији  дијалог о фестивалима просто приморава  чињеница да је у нашем културном амбијенту на делу права експлозија  манифестација тог типа. Грабовац указује да поред добре стране (релевантности,  успешности, теоријских помака) феномен (експлозије) фестивала има и наличје  (финансијске диспропорције, квалитативна шароликост, не-интегрисаност)...
        И. Бурић
        Дневник, 23.03.2009.
      
Један од аутора текстова у овој књизи је архитекта  Радивоје Динуловић, који се у њему бавио јавним простором као фестивалском  позорницом. Динуловић је јуче указао на неке од дилема које се испостављају у  њиховој интеракцији, као што је, рецимо, питање начина на који се јавни  догађаји односе према градском простору. О томе говоре и неки други текстови у  овом зборнику посвећеном фестивалима, из које је Динуловић издвојио прилоге  Јована Ћирилова и Милене Драгићевић-Шешић. У „Дијалогу о фестивалима“ објављени  су и текстови Јелене Јанковић, Срђана Вучинића, Симона Грабовца, Димитраија  Вујадиновића, Дијане Милошевић и Милована Здравковића.
        Н. Пејчић
        Дневник, 27.02.2009.
Зборник  радова са међународног симпозијума у оквиру 14. ИНФАНТ-а,
      Након сваког фестивала  ИНФАНТ објављују се зборници радова са међународних симпозијума. Почевши од првог броја, сва издања имају јединствен назив „Стратегије новог театра“ и поднаслов који представља мото фестивала под којим се одвијао као и исту ликовну и техничку опрему која подразумева  објављивање на српском и енглеском језику.
        Зборник број пет има, заправо, поднаслов као и уводни текст Зорана Р. Поповића, „Позориште-феномени-последице“, који покушава да покрене питања места позоришта у односу на актуелне културолошке  феномене. Поред њега, у зборнику број пет објављени су и текстови Иване Вујић, Ане  Вујановић, Андреа  Велфинга, Дијане Милошевић, Неле  Антоновић, Ивана Правдића и Сање Крсмановић Тасић.
        
        Зборник радова са међународног симпозијума у  оквиру 13. ИНФАНТ-а,
        Интернационалног фестивала алтернативног и  новог театра
        „Позориште-феномени-последице“ 
        
        Приредио: Симон  Грабовац
        
        Зоран  Р. Поповић:Позориште-феномени-последице,  упитник за даља позоришна преиспитивања
        Ивана Вујић: Дигитополис, природно позориште Оклахоме и Ружичасто дете
        Ана Вујановић: Не сасвим  западна, не управо источна сцена; неколико критичких теза о савременој плесној  сцени у Србији
        Andre Wuelfing: Шта је  ново у театру?
        Дијана Милошевић: Позориште  као успостављање нити сећања 
        Нела Антоновић: Будућност  разбијеног огледала у паралелној позоришној причи
        Иван Правдић: Дизајн  времена, практикум медијске и живе драматургије
        Сања Крсмановић Тасић: Театар  истине – или зашто позориште још увек има шансе
        Цртање позоришта 
Културни центар Новог Сада, 2008.
Симон Грабовац, уредник
Симон Грабовац, уредник
Симон Грабовац, уредник
Симон Грабовац, уредник