![]()  | 
      
„У комаду Стандарди на сцени је седам играча хип хопа који сви формирају популацију. Она постаје  колективни симбол заједничког живљења, заставе или, прецизније речено,  заставника. Дословно и геометријски, играчи почињу да својом енергијом и  грациозношћу проучавају пропорције и просторе симбола. Они проширују и уврћу  границе ових имагинарних територија, у којима поетика апсорбује политику. Хип хоп  игра, и сама структурисана по моделима и кодовима, постаје забавно и динамично  средство за ово проучавање. Она износи на видело профињеност, комплексност, чак  и немогућност стварања дефиниција.  Да ли је застава повлачење? Дословно и фигуративно, Стандарди постављају на сцени ово еволуционарно и неухватљиво питање,  и на тај начин, она(оно) трага за индивидуалним у универзалном и за  универзалним у индивидуалном... Слобода, једнакост, братство.“
     Пјер Ригал               
Продукције које је реализовала Компанија Последњи тренутак:
      Ерекција (2003), соло  представа у извођењу Пјера Ригала, чији су аутори Пјер Ригал и Орелијен Бори; 
      Судијска надокнада времена (2006), комад за четири извођача, чији су аутори Пјер Ригал и Орелијен Бори;
      Прес (2008), соло  представа, чији је аутор и коју изводи Пјер Ригал;
      Асфалт (2009), комад  за пет хип хоп играча, чији је аутор Пјер Ригал; 
      Микро (2010), кореографски концерт за пет извођача,  чији је аутор Пјер Ригал; 
      Стандарди (2012),комад  за осам хип хоп играча, чији је аутор Пјер Ригал;
      Позориште операција (2012), комад за девет корејских играча, чији је аутор Пјер Ригал;
     Туча (2013), дуо Хасан  Разак и Пјер Картоне, чији су аутори Пјер Ригал и Хасан Разак. 
