Кореографија: Ксенија Зец
Драматургија: Саша Божић
Играју: Ирене Думбовић, Дина Екштајн, Петра Храшчанец, Босиљка Вујовић Мажуран, Ана Мрак, Ивана Милетић Пишкор, Ана Внучец, Бранко Банковић, Силвио Вовк, Јерко Марчић
Музика: Дамир Шимуновић
Костимографија: Здравка Ивандија
Сценографија: Игор Паушка
Светло: Игор Паушка, Саша Божић
Представа траје 60 минута.
Нова продукција Студија за савремени плес „Sale“, плесна је представа која оцртава просторе транзита, зоне неумерене продаје и потрошње. Мотиви понуде, купње и потражње иронично се изврћу у представи, упозоравају на неспокојно играчево тело које увек у потрази за идеалним гледаоцем, опседнуто жељом да се свиди, бива изложено и процењивано. У кореографском смислу Ксенија Зец структурално преузима обрасце потрошачког друштва усложњавајући их документаристичким приватним исказима извођача. Наведени се мотиви испрекидано извијају, меандрирају, скачу и понављају, ломећи законе плесне синтаксе, који се тек изненада рефлектују у неком необичном и неочекиваном одразу или властитој копији. На тај начин кореографкиња не износи, не критикује, не доцира на тему конзумеристичког субјекта као испразног, већ упризорује системе потрошње, анализирајући начине на који конзумеризам генерише субјекте и дејства које производи.
--
Ксенија Зец, тренутно важи за једну од најпризнатијих кореографкиња хрватске плесне сцене. Константно обнављајући властити ауторски исказ и комбинујући концептуални приступ плесу са наглашеним занимањем за покрет и театар, Ксенија Зец експериментише са нивоима извођачеве присутности на сцени и осваја хрватско позориште сваком новом продукцијом: „Не бој се и мене је страх“ (Плесни центар Тала 2008), „Nos Vamos a Ver“ (Позориште слепих и слабовидних: Нови живот, Загреб, Награда за најбољу представу фестивала Златни лав у Умагу, 2007), „Исто“ (Загребачки плесни ансамбл 2005, Награда хрватског глумишта за најбољег кореографа). Њене представе и пројекти су извођени у Аустрији, Немачкој и Великој Британији.
Саша Божић, позоришни редитељ и драматург, присутан у пољу еуропског савременог плеса. Потписује драматургију за награђиване представе попут „Огољено“ (Загребачки плесни ансамбл-Награда хрватског глумишта 2008 за Најбољу плесну представу, кореографија: Снјежана Абрамовић Милковић), „Nos Vamos a ver“ (Позориште Нови живот, Загреб, Грандпри фестивала Златни лав у Умагу, кореографија: Ксенија Зец), „Исто“ (Загребачки плесни ансамбл, Награда хрватског глумишта за најбољу кореографију Ксенији Зец, 2005). За заједнички пројект са београдском уметницом Далијом Аћин „Handle with a great care“ награђен је првом Наградом Jardin d' Europe, најпрестижнијег еуропског плесног фестивала Impulstanz у Бечу 2008. Тренутно своје пројекте остварује у еуропским позориштима у Берлину, Есену, Ослу и у Београдском драмском позоришту.
Студио за савремени плес први је хрватски ансамбл савременога плесног израза основан 1962. године у Загребу под уметничким вођством Ане и Вере Малетић. Године 1968. уметничко вођство преузима Тихана Шкрињарић, 1979. Зага Живковић, а 1997. Босиљка Вујовић-Мажуран.
Студио свој рад темељи на традицији иновације у пољу савременога плесног израза, увек прихваћајући нове трендове у уметничкој и културној комуникацији. Уз домаће кореографе који су годинама деловали и делују на хрватској плесној сцени, ансамбл је сарађивао и с бројним врхунским кореографима и педагозима из Француске, Енглеске, САД-а, Шпаније, Словеније, Холандије.
ССП је годинама присутан на свим хрватским плесним и позоришним сценама, сарађује са свим загребачким позориштима и наступа на бројним домаћим фестивалима. Представе Студија за савремени плес гостовале су у Немачкој, Аустрији, Италији, Шведској, Мађарској, Пољској, Русији, Естонији, Латвији, Литванији, Грузији, Украјини, Азербејџану, Јужној Кореји, Словенији, Португалу, Перуу, Грчкој, Арменији, Македонији, Словачкој и Египту. Студио за савремени плес је добитник Награде Хрватског глумишта за представу “Kaputt” у категорији најбоље представе у целини, а у кореографији Мирјане Прајс за 2004. годину.