Аутор: Група “Secondhanders”, Србија
Александра Дамњановић, виола, вокал
Јулијана Маровић, виолончело
Горана Чургуз, харфа
Небојша Игњатовић, контрабас, вокал, клавир
Сања Марковић, глас, саксофон
Југослав Хаџић, хармоника
Дијана Милошевић, редитељ
Група “Secondhanders” изводи и препродаје мало коришћену (половну) музику познатих аутора, упаковану и сређену за готову употребу под називом “Six (not so) easy pieces”. Музика се састоји од делова и/или целина познатих композиција као и од стихова антологијске вредности који овим делима дају сериозност, а додавањем мање или више успелих не-стандардних музичких садржаја постиже се потребна комуникативност која омогућава продају и брзу зараду. Већи део ових композиција је коришћен у раду на представама ДАХ Театра из Београда. У нумери “Parsifly” се стихови песме “Fly” из збирке Songs of Experience Вилијама Блејка певају уз лајтмотив Вагнеровог “Parsifala” а на акорде другог става сонате за виолончело Сергеја Прокофјева и Моцартове соло песме. Стихови песме “Yesterday” групе “The Beatles” се користе уз адађо из Корелијевог Концерта гроса у D-дуру, док се Шекспирова љубавна песма “Mistress Mine” из “Twelfth Night” пева уз разне дрзге музичке интервенције, уз Сарабанду из Бахове Пете свите за виолончело соло. Cut-Copy-Paste поступак се у нумери “A Poison Tree” огледа у коришћењу бас мотива Бетовенове увертире “Кориолан” који, претворен у танго мотив, служи као основа за сонг на Блејкове стихове, праћен “рифом” изведеним из Дебисијевог гудачког квартета. Коначно, нумера “Madopares, Jupreniles”, чији је назив састављен од назива двају лекова који се користе у лечењу Паркинсонове болести, склопљена је од делова наполитанских песама и виолског сола из другог става Дебисијевог гудачког квартета. Нумера је посвећена недавно преминулом композитору Маурицију Кагелу уз “цитат” немог свирања из познате композиције “Con Voce”. У композицији “It from Bit” коришћени су мотиви из композиција Светомира Настасијевића и Вагнерових “Мајстора певача из Нирнберга”.
Члановима групе “Secondhanders” није у фокусу пажње квалитет композиција нити ниво њиховог извођења већ само њихова употребна и профитна вредност.