Година је 2029. Грађански рат бесни Европом. Човек по имену Едип одбија да се приклони било којој страни у сукобу и покушава да побегне пројектујући сеу тајни компјутерски програм ВЕЧНОСТ – програм који ће му, како верује, омогућити да се у потпуности интегрише у свет компјутера, свет у коме нема зла, мржње, болести или смрти.
Едип успева да декодира тајну шифру која штити програм.
Шифра је – Ч О В Е К.
Ликови се премештају у свет компјутера.
Али, авај, они нису ушли у програм ВЕЧНОСТ, како верују Едип и његови следбеници, већ у Сфингу, вирус програм начињен по медијској слици света у 2013. години.
Едипова владавина почиње. Let’s dance!
Пројекат Едип кодбрејкер следи доктрину Студија за електронски театар (СЕТ) покојој се, уз помоћ и упркос употреби најновијих технолошких иновација,главни акценат ставља на искрени сусрет са другим људским бићем. Следећи своје успешно појављивање у оквиру програма Late at Tate у чувеном лондонском музеју Tate Britain, са Апокалиптичним кибернетичким позоришним актом ЕДИП, СЕТ се појављује са својим новим, „имерзивно-кибернетичким искуством“ које истражује расцеп између виртуелне, технички софистициране хиперреалности и стварне, сирове и бруталне свакодневице немирног и уплашеног људског бића ухваћеног у мрежу дилема и противречности које бацају сенке на освит 21. столећа.
Као и у миту, Едип започиње своје путовање као краљ, а враћа се у полазну тачку свог путовања као избеглица. Међутим, нису ли обојица, следећи неку вишу логику наше пролазне природе, један те исти ЧОВЕК? Едипово проклетсво лежи у чињеници да увек изнова мора да решава ову исту загонетку.
Студио за електронски театар је предузео узбудљиво путовање са краљем-избеглицом који је вековима био икона наше неограничене ограничености – путовање које се показало увек изнова болно, али истовремено и катарзично за сваку нову генерацију.
--