| субота, 2. јул 2011. | 20.30 / КЦНС, Велика сала |
Кореографија и режија: Мин Танака
Игра/извођење: Шихо Ишихара
Сценографија: Ран Танака
Ја сам авангардиста који мили земљом. Ја сам тело са језиком. Језик је у симбиози са функцијама тела. Игра се ствара између тела и тела, настајући као резултат менталног напора.
Мин Танака
--
Шихо Ишихара
Шихо Ишихара је рођена 1971, а одрасла је у Префектури Кагошима, југоисточном острву Јапана. Похађала је Кувасава лабораторију за дизајн у Токију.
У току школовања почела је да глуми у представама редитеља Шигека Ичикаве, које је подучавао и Шиму Ивашита, водећу глумицу јапанског филма од шездесетих година 20. века. Ишихара је такође похађала Школу за глуму Државне телевизије (НХК), где су предавали редитељи попут Шунја Итоа и Јукија Фукамачија.
Од 1994. године даље истражује поље физичког израза и плеса под менторском Мина Танаке, плесача, када први пут наступа као Офелија у Хамлету – бледом калупу мисли, музичко-сликовној драми у продукцији НХК. У програму је Танака играо краљевића Хамлета и духа, а такође је извео и кореографију.
Ишихара се након тога преселила у Префектуру Јаманаши, где су Танака и његове колеге прошириле истраживања о телу као зачетнику плеса. Њихов дневни тренинг обухватао је претежно пољопривредне радове, при чему су користили што мање машинерије, а извођачка активност била је значајна са наступима у читавом Јапану и у иностранству. Њихова дела нису била ограничена на плес, већ су се ширила и на оперу, филм и сарадњу са традиционалним извођачким уметностима, а места на којима су се представе изводиле варирале су од позоришних окружења и отворених вртова до оних са савременим уметничким комадима.
Када се Ишихара прикључила њиховим пољопривредним и извођачким активностима, њихово истраживање порекла плеса постало је ускоро и њено, и постепено је почела да чезне за плесом који се не може одредити, који је иза граница жанрова попут класичног, савременог, постмодерног или авангардног.