Рад Само моје бави се истраживањем тзв. „негативних осећања“ појединца као незанемарљивим одликама данашњег свакодневног живота у капиталистичком друштву. Инспирација за истраживање, поред личних искустава аутора, потиче из рада америчке теоретичарке Ен Цветковић, која третира ова емотивна стања пре као друштвене и културолошке означитеље него као медицинска стања појединца. Рад подржава јавно прихватање оваквих осећања на колективном нивоу као потенцијално полазиште за стварање нових облика заједништва, солидарности и друштвено-политичног деловања.
Током последњих пет година Ана и Игор су континуирано сарађивали кроз неколико уметничких пројеката, истражујући различите теме кроз поље кореографије и плеса: опстанак и улогу јавног говора у данашњем капиталистичком друштву, положај и права особа са ретким болестима у Србији, друштвени положај уметника нове генерације у области савременог плеса; истраживање услова привремености као основних услова рада и егзистенције на данашњем уметничком тржишту итд. На формалном плану баве се анализом кореографије у сфери нематеријалне форме – језика, производећи „језичку кореографију“ као проширени облик сценског изражаја. Реализовали су следеће представе: Practice what you Pitch! (2013), Expose (2013/2014), На траци / Streamlined (2014/2015); Temporaries (2011-2013) у сарадњи са још четворо кореографа из Београда.
Ана Дубљевић (Београд, 1980) је извођач и аутор у пољу плеса, кореографије и кореографије као проширене праксе. Њена уметничка интересовања усмерена су на концепте и однос језика и тела у плесу. Бави се питањем политичности, с једне стране уметности и уметничког дела, и са друге стране наших свакодневних индивидуалних и колективних живота данас. Активни је члан Станице Сервиса за савремени плес. Завршила је Вишу школу ликовних и примењених уметности у Београду, а њен образовни и уметнички развој у домену савременог плеса и кореографије реализован је кроз различите ванинституционалне платформе као што су Enparts Campus 2010, Nomad Dance Academy 2008, DanceWEB/ImpulsTanz 2007, Fostering Creativity и InteatroFestival Academy 2006; 2012/2013. њен уметнички рад подржала је APAP Network; учествовала је у The Curatorial Project 2011 и боравила у уметничким резиденцијама Life Long Burning - Workspace Brussels 2013, Jardin d’Europe - Cullberg Theater 2012, Mogosoaia Center 2008, итд.
Ана је 2014. уписала мастер студије Кореографија и перформанс на Институту за позоришне студије у Гисену и Франкфурту, где је успешно завршила прву годину школовања. Тренутно је стипендиста Ерасмус + програма размене студената и наставља своје школовање на мастер студијама Изведба драматургије на Свеучилишту у Загребу.
Игор Коруга (Београд, 1985) ради у области савремених извођачких уметности (плес и кореографија). Дипломирао је на мастер студијама на одсеку Solo/Dance/Authorship (SODA) Универзитета уметности у Берлину, као и етнологију и антропологију на Филозофском факултету у Београду. Био је стипендиста плесних едукативних програма Nomad Dance Academy и DanceWeb, као и плесне стипендије Канцеларије градоначелника Берлина. Игор је од 2006. активни члан организације Станица Сервис за савремени плес у Београду. Од 2015. године ради као доцент на Институту за уметничку игру у Београду. Члан је Удружења балетских уметника Србије (УБУС). Учествовао је као кореограф и извођач у бројним уметничким резиденцијама и платформама локално, регионално и у иностранству (нпр.TASK - TALA плесни центар, Загреб; Le Centre chorégraphique national de Montpellier; Summer Coaching - WorkspaceBrussels, Брисел; KulturKontakt, Беч; TanzFabrik Берлин итд). Као извођач, кореограф и драматург радио је у оквиру бројних позоришта и културних организација - Народно позориште, Београд; Битеф театар, Београд; Dansens Hus, Стокхолм; Tanz Quartier / Museum Quartier, Беч; Трафо, Будимпешта; Ufer- Studios, Берлин; Hebbel am Ufer (HAU) Берлин; Weld, Стокхолм итд. Добитник је прве награде и награде критике на XIX фестивалу кореографских минијатура у Београду, а такође и носилац годишње награде Националне организације за ретке болести Србије (НОРБС) за изузетан допринос у унапређењу положаја особа са ретким болестима у Србији, кроз свој уметнички рад. Уметничке интересе усмерава ка истраживању кореографије као проширене праксе сценског изражаја која се примењује у истраживању нематеријалних форми - језика, и различитих друштвених и културних феномена.