ПРОГРАМ / ИСТОРИЈАТ / АРХИВА / ИЗДАВАШТВО / СПОНЗОРИ / БИЛТЕН / КОНТАКТ / НАГРАДЕ
ДОГВИЛ
Миксер / Студентски културни центар Нови Сад / Fast Forward, Србија

Драмски текст: Ларс фон Трир
Режија и текстови сонгова: Кокан Младеновић
Композитор: Марко Грубић
Костимографкиња: Татјана Радишић
Подела:
Сви мушки ликови: Бранислав Трифуновић
Грејс: Тамара Алексић
Сви остали женски ликове: Милица Мајсторовић
Бас гитара и лупови: Марко Грубић
Клавијатуре и глас: Андријана Беловић
Саксофони: Џемал ал Кишвани
Тон мајстор: Дејан Лалић
Светло мајстор: Иван Лазовић

Трајање: 100 минута

Догвил представља адаптацију сценарија истоименог филма Ларса фон Трира. Представа  прати причу главне јунакиње, Грејс, која бежи од гангстера и спас проналази у наизглед идиличном градићу по имену Догвил. Врло брзо ће на површину те идеализоване заједнице изаћи фрустрираност, затвореност и агресивност које се крију у сваком њеном житељу, а Грејс ће постати жртва оних којима је хтела да помогне и у чију је људскост и доброту поверовала.
Ауторе представе највише занима специфична психологија изолације која дугорочно оставља последице на психу сваког појединца у изолованој заједници. Јесмо ли се, деценијама изоловани од нормалног живота, након ратова, санкција и заблуда претворили у становнике Догвила? Треба ли нам помоћи, или нас се плашити? Јесмо ли у стању да икада више будемо део нормалног света? Постоји ли, уопште, тај „велики свет“, или се и он, попут нас, претворио у један глобални Догвил? Где су међе између емпатије, разумевања, моралности и нагонске самоодбране од зла? Ова гранична стања друштвеног понашања и индивидуалне психологије прати форма изведбе, која се управо креће танком линијом између концерта, позоришне представе и филма. На бини су три музичара и глумци, а наратив се представља глумом, концертним извођењем и интеракцијом са видеом, односно филмским сценама на великом платну које доминира сценографијом.

МИКСЕР је мултидисциплинарна платформа која подстиче развој креативне економије земље и региона, и успоставља дијалог између савремених глобалних тенденција и домаће и регионалне праксе.
Организација Миксер покренула је Миксер фестивал, највећу регионалну смотру креативности и иновација и основала Миксер хаус – Балкански дизајн центар, перманентни мултифункционални простор за културне, едукативне и комерцијалне активности, смештен у инспиративном здању некадашње индустријске гараже у запуштеном кварту који се у процесу урбане трансформације претвара у прогресивно културно окружење.

Студентски културни центар Нови Сад је установа ученичког и студентског стандарда, чији је оснивач АП Војводина. СКЦ има веома значајну улогу у културном животу младих у Новом Саду. Његово програмско деловање одвија се кроз књижевно, позоришно, музичко и ликовно стваралаштво, инсистирањем на правим уметничким вредностима. Посебно место припада афирмисању младих талената.
СКЦ годишње продуцира следеће велике пројекте: Ритам Европе, прослава Дана Европе и Дана победе над фашизмом; Филмски фронт, први војвођански фестивал мале и независне филмске продукције; НС стрип викенд, први фестивал стрипа у Војводини, и To be Punk, први панк фестивал у Србији.

Марко Грубић, композитор, музичар, креативни вођа бенда Врум, компоновао је музику за документарне и игране филмове и бројне позоришне представе које укључују и мјузикле попут „Зоне Замфирове“ или „Косе“. Са својим бендом објавио је пет албума у Србији, Хрватској, Словенији и Француској и наступао у готово свим земљама Европе. Добитник је бројних награда као што су Стеријина награда за оригиналну сценску музику, најзначајнија награда у Србији у овој области позоришног стваралаштва, затим награда ТВ Метрополис за најбољи бенд године и награда „Даворин Поповић“.    

„(...) Овде се из петних жила вришти против овдашњег уништавања културе, дискриминације мањина, насиља у породици, тврдоглаве самоизолације. Представа ‘Догвил’ је сценски чин крупне друштвене важности, крик са маргина и одраз неуништиве потребе уметника да се опиру разједајућој учмалости и докрајчавању преосталих живих органа друштва.“
Ана Тасић, Политика, 29.12.2014.