"Ljudi
kupuju ono što žele, a ne ono što im treba. Možete ih ubeđivati od sada pa do
subote da im je potrebno baš ono što vi nudite, ali ne postoji na svetu ni jedan
način da ih ubedite da to kupe, ako ne žele. Budite sigurni da je vaša publika
uvek zainteresovana za bolju cenu. U svako vreme vaša publika se kao luda bori
da ne napravi grešku u kupovanju. U prošlosti su sigurno napravili bar jednu i
ne žele da naprave drugu. Možda vaša publika želi izbor, što veći to bolje. Budite
svesni da vaša publika hoće zasigurno da zna da su ostali u njenom društvu kupili
ono što hoćete da kupe i oni. Jedna stvar u koju možete biti sigurni je ta
da svaka publika želi olakšice. Želi da im bude lako da kupe od vas, da im je
lako da vas nađu, lako da se parkiraju, da lako pronađu ono što žele, da lako
plate. Žele besplatnu dostavu i montažu. Žele da znaju šta kupuju i bolje je da
to ima garanciju. Kada jednom otkrijete šta vaša publika želi, lakše ćete postići
cilj učešća posmatrača. Ako oni učestvuju u vašoj poruci, postoje dobre šanse
da postanu potrošači koji plaćaju." (Džej Konrad Levinson, Gerila Advertajzing
/ Naučite šta vaša publika zaista želi) Performans "Vi
znate šta hoćete za svoj novac" deo je međunarodnog projekta istraživanja
pozorišta Via Negativa, koji traje već od početka godine u Novom Sadu, Ljubljani
i Klagenfurtu i biće završen krajem godine 2004. u Ljubljani sa integracijom celokupnog
materijala. U projektu učestvuje 11 glumaca i performera. Produkcija: Via Negativa,
Gledališče Glej Ljubljana, Kulturni centar Novog Sada, KE Theater Klagenfurt.
Projekt finansijski podržava Ministarstvo kulture RS, Opština grada Ljubljana
i Izvršni odbor Skupštine grada Novog Sada. :: Gostovali
na INFANT-u 2003. |