|
|
|
|
|
|
Režija i dizajn: Julija Ginis
Tekst i adaptacija: Jakov Siniškin
Video: Gil Sperling
Svetlo: Šahar Marom
Produkcija: Orijan Mihaeli
Izvođači: Jehuda Lazarović, Julija Ginis, Ajelet Salomon, Jonatan Geron
|
|
|
|
|
|
|
|
Trupa Misterija je zasnovana na Školi vizuelnog teatra iz Jerusalima. Ona radi na polju vizuelnog teatra i pokreta, stvarajući snažne slike na sceni odnosom glumaca i dizajna scene. Trenutno je trupa Mistorin zainteresovana za savremenu interpretaciju drevnog jevrejskog nasleđa.
Poslednje produkcije:
Kratak rukav – priča o porodici koja živi u kući napravljenoj od stare odeće (leto 2004) Škola vizuelnog pozorišta;
Pozorište Imperijal – kostimirana pozorišna predstava, napravljena posebno za Bat-Yam međunarodni ulični festival (leto 2004).
Trenutno radimo na projektu Grad od peska – uličnoj predstavi zasnovanoj na kreaciji, za Bat-Yam ulični pozorišni festival i za Akko festival alternativnog teatra 2005.
Misterija jedinstvena je interpretacija drevnih jevrejskih priča koje na scenu postavljaju izvanrednu lepotu koristeći savremeni jezik pokreta i vizuelni teatar. Ova predstava stvara snažne vizuelne slike na sceni koristeći minimalnu tehniku, sličnu jeziku drevnih priča: koncentrovane a prožete začenjem. Priče se prepliću stvarajući nove i višestuke verzije interpretacije. Nit koja ih povezuje lična je priča autora dela kojeg sama predstavlja i otkriva slojeve pojedinca koji proučava priče i interpertira ih prema svom životnom iskustvu. Svaka priča se odigrava na jedinstvenoj zavesi koja podseća na stranicu drevne knjige. Junaci priče se na toj stranici pojavljuju iznenada; polako se pomeraju i oživljavaju. Pokretima glumaca oko zavese delimično skrivenim ili jedva vidljivim kroz prozirne delove, njihove senke iza zavese nagoveštavaju mistično značenje, integrisanu stvarnost i maštu. Video projekcije teksta i slika na zavesama uvećavaju magiju priča. Predstava govori o odnosu između muškarca i žene i između mučkarca i boga, o strasti prema čudima i duhovnim otkrovenjima, o ludilu i preranoj smrti.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|